Wszystko, co musisz wiedzieć o zakupie
Czy wszystkie produkty są dostępne w magazynie?
Fizycznie w magazynie są produkty, które mają status "w magazynie". Te wysyłamy od razu po otrzymaniu zamówienia. Reszta produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich doręczenie trwa od 4 do 7 dni.
Wybrany produkt jest niedostępny w moim rozmiarze.
Dlatego, że wszytkie produkty są dostępne od ręki, mamy w ofercie tylko kilka sztuk danego rozmiaru. W sytuacji, kiedy któryś produkt z naszej oferty spodobał się, gorąco zalecamy nie zwlekać z zakupe, ponieważ następnego dnia może już być za późno.
Jak troszczyć się o zakupiony towar?
Warto kierować się wskazówkami producenta, które można znaleźć na metkach. Z doświadczenia zalecamy pranie ubrań na lewej stronie, a jeśli to możliwe, pralkę zawsze lepiej jest ominąć i prać ręcznie.
Jak długo trwa doręczenie przesyłki?
Czas dostawy zależy od wybranej opcji dostawy. Zazwyczaj są to 3-4 dni.
Czy wszystkie produkty są oryginalne?
Tak, każdy produkt z naszej oferty jest oryginalny i posiada licencję. Wszystkie informacje na temat produktu, licencji oraz certyfikat dostępne są na metkach i opakowaniach.
Czy mogę osobiście odebrać towar?
Niestety nie ma takiej możliwości.
Jak mogę zapłacić za zamówienie?
Za zamówienie można zapłacić w różny sposób, w zależności od preferencji indywidualnych. Można zapłacić przelewem na nasze konto. Oferujemy również prosty i wygodny sposób płatności on-line za pośrednictwem serwisu PayU. Za towar można oczywiście zapłacić za pobraniem.
Jak wybrać odpowiedni rozmiar?
Zalecamy zaczerpnąć informacji dostępnych w menu głównym. Tabela rozmiarów znajduje się również na karcie produktowej każdego produktu. Służymy chętnie pomocą pod numerem +48 575 409 653 oraz pod sklep@fan-store.pl.
Czy jest możliwe doręczenie w sobotę?
Niestety nie ma takiej możliwości. Przesyłki są doręczane w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Co mam zrobić, jeśli przesyłka była uszkodzona?
Przesyłkę należy zkontrolować bezpośrednio przed pracownikiem firmy kurierskiej lub w w placówce, w której odbierana jest przesyłka. Szczególnie zalecamy taki sposób, jeśli zamówiony towar jest szklany, kruchy lub jeśli przesyłka ma uszkodzone opakowanie. W takim wypadku należy spisać protokół reklamacyjny bezpośrednio z pracownikiem firmy kurierskiej oraz powiadomić nas o zaistenieniu takiej sytuacji.