Płatność za pobraniem - zapłacisz gotówką lub kartą płatniczą przy odbiorze przesyłki w punkcie odbioru lub kurierowi podczas dostawy.
PayU - po zakończeniu zakupu nastąpi przekierowanie do bramki płatniczej, gdzie możesz od razu opłacić zamówienie za pomocą karty płatniczej, Google Pay, Apple Pay lub przelewu online.
Przelewem bankowym - wezwanie do zapłaty zamówienia zawierające kwotę, numer konta i tytuł płatności, czyli wszystkie niezbędne dane do dokonania płatności, wyślemy na Twój adres e-mail po dokonaniu zakupu.
Numer konta bankowego (PKO Bank Polski): 86102013900000620206362299
Dostawa na adres przez kuriera: | 17 zł |
Punkt odbioru Paczkomat: | 17 zł |
Punkt odbioru Poczta - Odbiór w punkcie: | 17 zł |
Dostawa na adres przez kuriera: | 19 zł |
Aktualnie jest to najpopularniejszy sposób transportu paczek, głównie dzięki wysokiej jakości usług. Kurier dostarczy towar bezpośrednio do domu (wcześniej zawsze otrzymasz powiadomienie smsem lub mailem). Możesz też odebrać przesyłkę w oddziale. Kurierzy są zazwyczaj wyposażeni w teminale płatnocze, a więc w przypadku wyboru płatności za pobraniem jako odbiorca możesz zdecydować, czy przy odbiorze zapłacić za zamówienie gotówką czy kartą płatniczą.
Poczta Polska, InPost paczkomat i Pick-up Packeta tworzą kompletną sieć z dziesiątkami tysięcy punktów odbioru i nadawania przesyłek. Punkty odbioru znajdują się u partnerów i stanowią wygodny sposób na nadawanie i odbieranie paczek.
Towar posiadamy fizycznie w naszym magazynie w Ostrawie (w Czechach), co oznacza, że wyślemy go na Twój adres w jak najkrótszym możliwym czasie, najpóźniej w ciągu 24 godzin. Czas potrzebny na doręczenie zamówienia, to zazwyczaj 2 dni robocze, maksymalnie 3 dni robocze. Dlatego nie czekaj i kieruj się zasadą: „Co mogę mieć dziś, nie odkładam na jutro.”
Towar posiadamy fizycznie w zewnętrznym sklepie lub magazynie, co oznacza, że wyślemy go na Twój adres w terminie 4-5 dni roboczych. Może się zdarzyć, że klient w sklepie stacjonarnym kupi ostatnią sztukę, ale stan magazynu nie zostanie jeszcze zaktualizowany w naszym sklepie internetowym (taka sytuacja zdarza się głównie przy zamówieniach przed Świętami). W takim przypadku otrzymasz od nas informację o przewidywanym terminie dostawy towaru do naszego magazynu i terminie jego wysyłki. Może się również zdarzyć, że towar nie będzie już dostępny, wtedy musimy anulować zamówienie.
Towar posiadamy fizycznie w zewnętrznym sklepie lub magazynie, co oznacza, że wyślemy go na Twój adres w terminie 6-7 dni roboczych. Może się zdarzyć, że klient w sklepie stacjonarnym kupi ostatnią sztukę, ale stan magazynu nie zostanie jeszcze zaktualizowany w naszym sklepie internetowym (taka sytuacja zdarza się głównie przy zamówieniach przed Świętami). W takim przypadku otrzymasz od nas informację o przewidywanym terminie dostawy towaru do naszego magazynu i terminie jego wysyłki. Może się również zdarzyć, że towar nie będzie już dostępny, wtedy musimy anulować zamówienie.
Towar znajduje się u zagranicznego dostawcy, co oznacza, że wyślemy go na Twój adres w terminie 20-30 dni roboczych. Istnieje też większe ryzyko wyprzedania. Jeśli tak się stanie, musimy anulować zamówienie lub zaproponować inny towar.
Towar można zwrócić w ciągu 30 dni od jego odebrania.
Nienaruszony i nieużywany towar prosimy odesłać dowolnym kurierem adres:
Przesyłkownia.pl, ID: 95676866
Mostowa 4
43–400 Cieszyn
Pieniądze zwrócimy na Twoje konto w ciągu 14 dni od otrzymania zwróconego towaru.
Wymianę towaru na inny rozmiar lub inny produkt prosimy uzgadniać:
telefonicznie pod numerem: +48 575 409 653
lub mailowo: sklep@fan-store.pl
Następnie prosimy odesłać towar kurierem na adres:
Przesyłkownia.pl, ID: 95676866
Mostowa 4
43–400 Cieszyn