PowrótNajważniejsze wiadomości o Toyota Gazoo Racing w lutym 2025
Toyota Gazoo Racing (TGR) rozpoczęła luty 2025 intensywnymi przygotowaniami do rozpoczęcia sezonu FIA World Endurance Championship (WEC), ogłaszając 20 lutego rozpoczęcie kampanii na Qatar 1812km, pierwszym wyścigu sezonu 2025, który odbył się 28 lutego. Zespół zaprezentował dwa GR010 HYBRID, prowadzone przez kierowców, takich jak Nyck de Vries i Kamui Kobayashi, z misją „tworzenia coraz lepszych samochodów z motorsportu” i przynoszenia radości fanom na całym świecie. Wyścig w Katarze rozpoczął się 26 lutego dwoma 90-minutowymi sesjami treningowymi, w tym jedną po zmroku, kwalifikacjami 27 lutego, a 10-godzinny wyścig zakończył się 28 lutego, gdzie #8 GR010 HYBRID zajął 5. miejsce, a #7 6. miejsce w klasie Hypercar.
Najważniejsze wyniki i forma drużyny
Podczas testów Prologue na Lusail International Circuit 22 lutego TGR przeprowadziło intensywne i efektywne dwudniowe testy, koncentrując się na poprawie wydajności i konsekwencji swoich dwóch GR010 HYBRID przy użyciu podejścia skoncentrowanego na kierowcach do ustawień i strategicznych dostosowań. W pierwszym dniu testów #8 auto zajęło 10. miejsce z czasem +1.641 sekundy za liderem, a #7 15. miejsce z czasem +1.991 sekundy, podczas gdy drugiego dnia #7 zajęło 8. miejsce z czasem +1.132 sekundy, a #8 11. miejsce z czasem +1.722 sekundy. Zespół zanotował stabilne wyniki, ale pozostawał w tyle za czołowymi zespołami, takimi jak Cadillac i Ferrari, co motywuje kibiców do oczekiwania dalszych ulepszeń w sezonie.
Transfery, kontuzje i spekulacje
Toyota Gazoo Racing utrzymała stały skład kierowców na sezon 2025, w tym Nycka de Vriesa, Kamui Kobayashiego i Sébastiena Buemi, bez znaczących transferów, ale posty na X sugerują, że zespół może rozważać wzmocnienie zespołu technicznego na przyszłe sezony, szczególnie w związku z nowymi regulacjami na 2026 rok. Nie zgłoszono kontuzji, ale fani są zaniepokojeni potencjalnymi problemami technicznymi z GR010 HYBRID, o których spekuluje się na X, co prowadzi do debat o niezawodności samochodów. Spekulacje o możliwej współpracy z Haas F1 Team w przyszłości rosną, co mogłoby wzmocnić obecność Toyota Gazoo Racing w Formule 1, choć na razie jest to niejasne.
Reakcje kibiców i oczekiwania
Kibice są podekscytowani wynikami w Katarze i potencjałem GR010 HYBRID, ale sfrustrowani niższymi pozycjami podczas testów i możliwymi problemami technicznymi, co doprowadziło do dyskusji na X o przyszłości zespołu. Posty na X pokazują mieszane reakcje – niektórzy chwalą TGR za konsekwencję i odwagę w technologiach hybrydowych, inni krytykują powolny postęp w porównaniu z rywalami, takimi jak Porsche i Ferrari. Fani wierzą, że Toyota Gazoo Racing może poprawić pozycję w marcu, jeśli zespół rozwiąże techniczne niedociągnięcia i zoptymalizuje strategię.
Co czeka Toyota Gazoo Racing w marcu
W marcu Toyota Gazoo Racing czeka kontynuacja sezonu WEC na 1000 Miles of Sebring, 14–15 marca w USA, gdzie fani oczekują lepszych wyników po testach w Katarze i ulepszeniach GR010 HYBRID. Zespół skupi się na optymalizacji wydajności i niezawodności samochodów po pierwszym wyścigu, podczas gdy spekulacje o innowacjach technicznych i możliwym wejściu do Formuły 1 nadal podgrzewają zainteresowanie. Kibice mają nadzieję, że Toyota Gazoo Racing przywróci swoją dawną dominację i zdobędzie tytuł w klasie Hypercar, jeśli zespół dotrzyma obietnic dotyczących technicznych ulepszeń.
Liverpool
Barcelona
Chelsea
Real Madryt
Manchester City
Arsenal
Bayern Monachium
Manchester United
Paris Saint Germain
Tottenham
West Ham United
AC Milan
Figurki SoccerStarz
Borusia Dortmund
Inter Milan
Juventus
Cristiano Ronaldo
FC Celtic
Reprezentacja piłki nożnej
Newcastle United
FC Everton
Lionel Messi
SSC Napoli
Leicester City
Aston Vila
FC Rangers
AS Roma
Robert Lewandowski
Bayern Leverkusen
Erling Haaland
Fulham
Lazio Roma
Kylian Mbappé
Atletico Madrid
Neymar Jr
Jude Bellingham
Słynni piłkarze
EURO 2024
Valencia
Sunderland
FC Sevilla
Real Betis
Athletic Bilbao
Werder Bremen
FC Porto
SL Benfica
Sporting CP
Paul Pogba
Mohamed Salah
Boston Bruins
Pittsburgh Penguins
Reprezentacje hokejowe
Chicago Blackhawks
Toronto Maple Leafs
New York Rangers
Vegas Golden Knights
Washington Capitals
San Jose Sharks
Detroit Red Wings
Maseczki
Edmonton Oilers
Los Angeles Kings
Philadelphia Flyers
Florida Panthers
Seattle Kraken
Anaheim Ducks
Nashville Predators
Montreal Canadiens
Tampa Bay Lightning
Colorado Avalanche
St. Louis Blues
New Jersey Devils
NHL produkty
Winnipeg Jets
Dallas Stars
Arizona Coyotes
New York Islanders
Minnesota Wild
Buffalo Sabres
NHL pudełka
Carolina Hurricanes
Ottawa Senators
Columbus Blue Jackets
Calgary Flames
Vancouver Canucks
Hartford Whalers
Qubec Nordiques
Utah Hockey Club
Minesota North Stars
Ferrari
Toyota Gazoo Racing
Red Bull Racing
Mercedes AMG Petronas
Hyundai Motorsport
BMW Motorsport
Williams
Porsche Motorsport
Formuła 1
WRC championship
Aston Martin
McLaren Honda
Stake Kick Sauber
Alpine F1
Alfa Romeo Racing
Lamborghini
Hertz Team Jota
Visa Cash App RB
Haas F1
Ayrton Senna
AlphaTauri
Valentino Rossi
Francesco Bagnaia
Red Bull KTM
Franco Morbideli
Tony Cairoli
Romano Fenati
Marc Marquez
Maverick Vinales
Alvaro Bautista
Marco Simoncelli
Troy Bayliss
Marco Bezzecchi
Jorge Lorenzo
Andrea Iannone
Cal Crutchlow
Niccolo Antonelli
Pol Espargaro
Bradley Smith
Andrea Migno
