Terminy zamówień z dostarczeniem do Świąt
Zamówienia do 19/12/2019 do godz. 10 produkty oznaczone: wysyłka do 24h
Zamówienia do 17/12/2019 do godz. 10  produkty oznaczone: wysyłka do 4 dni
Zamówienia do 13/12/2019 do godz. 10  produkty oznaczone: wysyłka do 7 dni

Wszystko, co musisz wiedzieć o zakupie

Czy wszystkie produkty są dostępne w magazynie?

Fizycznie w magazynie są produkty, które mają status "w magazynie". Te wysyłamy od razu po otrzymaniu zamówienia. Reszta produktów znajduje się w magazynie zewnętrznym, a ich doręczenie trwa od 4 do 7 dni.

 

Wybrany produkt jest niedostępny w moim rozmiarze.

Dlatego, że wszytkie produkty są dostępne od ręki, mamy w ofercie tylko kilka sztuk danego rozmiaru. W sytuacji, kiedy któryś produkt z naszej oferty spodobał się, gorąco zalecamy nie zwlekać z zakupe, ponieważ następnego dnia może już być za późno.

 

Jak troszczyć się o zakupiony towar?

Warto kierować się wskazówkami producenta, które można znaleźć na metkach. Z doświadczenia zalecamy pranie ubrań na lewej stronie, a jeśli to możliwe, pralkę zawsze lepiej jest ominąć i prać ręcznie.

 

Jak długo trwa doręczenie przesyłki?

Czas dostawy zależy od wybranej opcji dostawy. Zazwyczaj są to 3-4 dni.

 

Czy wszystkie produkty są oryginalne?

Tak, każdy produkt z naszej oferty jest oryginalny i posiada licencję. Wszystkie informacje na temat produktu, licencji oraz certyfikat dostępne są na metkach i opakowaniach.

 

Czy mogę osobiście odebrać towar?

Niestety nie ma takiej możliwości.

 

Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Za zamówienie można zapłacić w różny sposób, w zależności od preferencji indywidualnych. Można zapłacić przelewem na nasze konto. Oferujemy również prosty i wygodny sposób płatności on-line za pośrednictwem serwisu PayU. Za towar można oczywiście zapłacić za pobraniem.

Sposób zapłaty i wysyłka

 

Jak wybrać odpowiedni rozmiar?

Zalecamy zaczerpnąć informacji dostępnych w menu głównym. Tabela rozmiarów znajduje się również na karcie produktowej każdego produktu. Służymy chętnie pomocą pod numerem +48 882 472 212 oraz pod sklep@fan-store.pl.

Tabela rozmiarów

 

Czy jest możliwe doręczenie w sobotę?

Niestety nie ma takiej możliwości. Przesyłki są doręczane w dni robocze od poniedziałku do piątku.

 

Co mam zrobić, jeśli przesyłka była uszkodzona?

Przesyłkę należy zkontrolować bezpośrednio przed pracownikiem firmy kurierskiej lub w w placówce, w której odbierana jest przesyłka. Szczególnie zalecamy taki sposób, jeśli zamówiony towar jest szklany, kruchy lub jeśli przesyłka ma uszkodzone opakowanie. W takim wypadku należy spisać protokół reklamacyjny bezpośrednio z pracownikiem firmy kurierskiej oraz powiadomić nas o zaistenieniu takiej sytuacji. 

Newsletter

Od razu otrzymasz kod rabatowy.

Operator portalu Fan-store company s.r.o., REGON 45352844, z siedzibą Klasná 959/19A, Ostrava jako administrator danych osobowych przetwarza na tej stronie, pliki cookies potrzebne do funkcjonowania strony internetowej oraz w celach analitycznych, a w przypadku uzyskania Twojej zgody, również do personalizacji reklam. Zapoznaj się z polityką plików cookies.

Wyrażam zgodę